Callcenterbranche groeit 3 procent
De facilitaire callcenters die lid zijn van de Werkgeversvereniging Callcenters, hebben hun gezamenlijke omzet over de eerste twee…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Waar in het eerste kwartaal 2003 slechter gepresteerd werd dan een jaar terug, zag de WGCC in het tweede kwartaal een duidelijke verbetering. Volgens WGCC-voorzitter Dick Bakker ziet zijn sector de rest van het jaar met redelijk vertrouwen tegemoet.'Ook onze leden voelen de recessie, maar de trend naar verdere uitbesteding (outsourcing) van klantencontacten door bedrijfsleven en overheid blijft een sterke motor voor de groei van deze bedrijfstak', aldus Bakker.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid