Overslaan en naar de inhoud gaan

Gewichtige maatregelen

Overgewicht is een van de meest besproken gezondheidsproblemen in de Verenigde Staten, en dat heeft consequenties voor de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gezondheidsvoorlichting op de website, andere marketingstrategieën en productinnovaties die elkaar in hoog tempo opvolgen. Het zijn een paar voorbeelden van de drastische maatregelen die de belangrijkste Amerikaanse voedselproducenten hebben getroffen om de consument van zijn overgewicht af te helpen. Noodzakelijke maatregelen, want het aantal veel te dikke Amerikanen groeit onrustbarend snel. Maar niet alleen de makers, ook de verkopers van etenswaren worden ten dele verantwoordelijk gehouden voor de gezondheid van de natie. Zij hebben weliswaar het eetgedrag van hun klanten niet in de hand, maar ze kunnen - al dan niet in samenwerking met bedrijven en overheidsorganisaties - die klant wel voorlichting geven over de voedingswaarde en ingrediënten van bepaalde producten. En verder ervoor zorgen dat gezonde producten op een opvallende plek in de winkel staan (en dat de ongezonde niet op kinderooghoogte in de schappen liggen, zo voegen ongeruste ouders eraan toe).

related partner content for mobile comes here

Bron: Progressive Grocer

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in