Overslaan en naar de inhoud gaan

Fightclub neemt Enorm over en integreert Grava

Reclamebureau Fightclub heeft digitaal bureau Enorm overgenomen. Ook meldt Fightclub een integratie van het Belgische bureau Grava.
Eric Beekman (l) en Stefan Nuijten.
Eric Beekman (l) en Stefan Nuijten.
Eric Beekman (l) en Stefan Nuijten.
Eric Beekman (l) en Stefan Nuijten.

Door deze expansie telt Fightclub nu 'meer dan 100 brand & performance specialisten' in Nederland en België. Zowel Fightclub als Enorm zijn gevestigd in Breda. Stefan Nuijten, oprichter en managing director van Fightclub, zegt: 'Naast de integratie van Grava is de komst van Enorm een geweldige, maar ook logische stap voor ons. In 2013 richtten Eric Beekman en ik Enorm (dat destijds Forza Digital heette, red.) op, de manier van werken kennen we dus goed. Met name de gedeelde ambities en proposities passen perfect bij Fightclub.'

related partner content for mobile comes here

Gelijktijdig met de overname van Enorm integreert Fightclub het Belgische performance agency Grava, dat focust op digital performance, maar naar eigen zeggen 'de creatieve know-how' miste. Fightclub moet daar verandering in brengen. 'We voelen al langer dat we klanten beter kunnen faciliteren door creativiteit te combineren met onze performance campagnes. Zo kun je bijvoorbeeld creatieve campagnes sturen met insights en het rendement op performance verhogen door betere creatieve uitingen', aldus Dennis Kenis, oprichter en managing partner van Grava. Enorm telt een team van 28 professionals en werkt voor merken als Pon Cat, Pure Fishing en EHM Hospitality Group.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in