Overslaan en naar de inhoud gaan

Mariniersmuseum stelt belevingswereld kind centraal in nieuwe campagne

In de nieuwe campagne van het zelfbenoemd stoerste museum van Nederland kan elk kind zelf even marinier zijn.
Nieuwe campagne Mariniersmuseum
Nieuwe campagne Mariniersmuseum

In de tv-commercial, ontwikkeld door Locals Agency in Sneek, staat de 'vernieuwde avontuurlijke experience' Mariniers op Missie centraal.

related partner content for mobile comes here

Susan van 't Slot-Koolman, marketeer bij het Rotterdamse Mariniersmuseum, zegt: 'Locals Agency heeft de fantasie en belevingswereld van het kind teruggebracht naar een sterke 15 seconden-commercial. We zijn trots dat 'ie nu in de voorjaarsvakantie te zien is.'

Samen op avontuur

In de tv-commercial zien we de belevingswereld van Marley (8 jaar) en Faye (15), die samen op avontuur gaan in het Mariniersmuseum. De 'experience' voelt zó echt aan, dat ze in hun fantasie samen met de mariniers op missie zijn. 'We stappen letterlijk in de wereld van het Mariniersmuseum door op pad te gaan met het Korps Mariniers en een echte landing te doen op het strand van Texel. Onze kleine acteurs deden niet onder voor de stoere mariniers met volledige bepakking’, zo legt Bas Koole, partner en director of photography bij Locals Agency, uit.

De 15 seconden-commercial is deze week te zien in de reclameblokken en online kanalen van NPO en op de radio. Bekijk ‘m hieronder:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in