Overslaan en naar de inhoud gaan

IBM lanceert nieuwe merkcampagne: ‘Let’s create’

‘Let’s create’ moet de visie, strategie en het doel van het huidige IBM weerspiegelen.
Creatief
Creatief
Creatief
Creatief

IBM komt deze week met ‘Let’s Create’, een nieuwe geïntegreerde wereldwijde merkcampagne die de visie, strategie en het doel van het huidige IBM moet weerspiegelen. IBM zegt dat ‘Let’s Create’ de focus van het bedrijf op innovatie en samenwerking moet versterken om langdurige waarde voor klanten en partners te creëren en hen te helpen hun meest dringende zakelijke problemen aan te pakken.

related partner content for mobile comes here

Jonathan Adashek, senior vice president marketing and communications bij IBM, stelt dat ‘Let’s Create’ een uitnodiging is voor klanten en partners om samen met IBM te creëren. ‘Creëren met behulp van onze hybride cloud en kunstmatige intelligentie (AI)-technologie, en onze adviesexpertise. Samen kunnen we oplossingen creëren die datagedreven zijn en ontworpen om organisaties over de hele wereld automatiseren, moderniseren, beveiligen en transformeren.’ Onderstaande video markeert de aftrap van de campagne:

 


 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

IBM: The Invitation

CMO Studio

Recent was Evita Stoop, chief marketing officer & Digital Sales leader voor Noord-Europa bij IBM, te gast in Adformatie’s CMO Studio. Daarin gaat zij ook uitgebreid in ‘Let’s Create’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in