Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlandse Loterij en DPG laten de supporters achter TeamNL zien

In de videoserie ‘Achter Oranje’ , een branded content-productie van Nederlandse Loterij en DPG Media, moedigt aanhang TeamNL aan.
Ouders Merijn Scheperkamp
Ouders Merijn Scheperkamp
Ouders Merijn Scheperkamp
Ouders Merijn Scheperkamp

De Nederlandse Loterij en DPG Media slaan de handen ineen zodat de families en vrienden van TeamNL alsnog naar de Olympische spelen kunnen kijken vanaf een tribune. Omdat de stadions in Beijing leeg zijn trekt de Nederlandse Loterij-tribune door heel Nederland naar familie en vrienden van de Olympiërs van TeamNL. In de videoserie ‘Achter Oranje’, die te zien is op AD.nl en NU.nl, worden er herinneringen opgehaald, laten mensen zien hoe ze hun favoriete Olympiër supporten en kijken ze uiteindelijk samen vanaf de Nederlandse Loterij-tribune naar de prestatie van hun Olympische held.

related partner content for mobile comes here

Merijn Scheperkamp

In aflevering twee was te zien hoe de aanhang van Sjinkie Knegt naar de 1.500 meter shorttrack keek vanaf de Nederlandse Loterij-tribune. In de volgende aflevering, op vrijdag 11 februari, is te zien hoe de familie en vrienden van Merijn Scheperkamp uitkijken naar zijn wedstrijd. In aanloop naar de race spraken de verslaggevers van ‘Achter Oranje’ de familie van Merijn Scheperkam

 

 

Preview Achter Oranje

‘Achter Oranje’ is te zien op AD.nl en NU.nl.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in