Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit is Samsungs marketingstrategie voor de Galaxy S22

Samsung geeft ruim dertig procent meer uit aan media dan bij de Galaxy S21-serie vorig jaar. Waar gaat dat aan op?
Samsung Galaxy S22 Ultra
© Afbeelding: Samsung
Samsung Galaxy S22 Ultra
© Afbeelding: Samsung

Samsung heeft vandaag (9 februari) de Galaxy S22-serie aangekondigd, bestaande uit drie premium smartphones. De toestellen zijn vanaf 25 februari (S22 Ultra) en 11 maart (S22 en S22+) te koop in Nederland en volgen de Galaxy S21-reeks uit 2021 op. Samsung en Apple domineren samen de Nederlandse smartphonemarkt. Voor Samsung is de lancering van de S22-serie een belangrijke aangelegenheid. Het wil – uiteraard – zoveel mogelijk toestellen verkopen. En dus komt er, zoals elk jaar, een grootse marketingcampagne om de S22-smartphones onder de aandacht te brengen.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in