Overslaan en naar de inhoud gaan

Hema ontwikkelt tv-campagne met DDB Unlimited

Hema ontwikkelt na een bureau-oriëntatie samen met DDB Unlimited een tv-campagne . Het gaat om een samenwerking op projectbasis.
Hema
Hema

DDB Unlimited gaat voor Hema een nieuwe tv-campagne ontwikkelen waarin producten ‘voor een beter alledaags leven in een mooiere wereld. Voor iedereen’ centraal staan. Hema werkte sinds 2019 samen met Alfred International, dat destijds werd gekozen na een uitvoerige pitch onder leiding van B&BA. Sindsdien gebeurde er veel bij de oer-Nederlandse retailer. Hema werd ingelijfd door Jumbo en het management werd vernieuwd. Saskia Egas Reparaz werd van Etos aangetrokken als ceo en Picnic-medeoprichter Bas Verheijen kwam aan boord als customer commercial officer. Ook in de marcom-teams daaronder vonden veel wisselingen plaats

related partner content for mobile comes here

Co-creatie

Waar Alfred International nog ‘strategisch marcom-partner’ van Hema was, is DDB Unlimited nu op projectbasis ingehuurd voor het maken van een campagne. Een woordvoerder van Hema laat weten dat het bedrijf voor communicatie steeds meer gebruik maakt van creativiteit die Hema zelf in huis heeft. ‘We ontwikkelen zelf ons hele assortiment en gaan die creativiteit ook steeds meer inzetten voor onze communicatie. Ook hebben we inmiddels een eigen fotostudio en eigen dtp-ers. Op projectbasis werken we nog steeds met creatieve bureau’s samen. De tv-campagne wordt ontwikkeld in co-creatie.’ Alfred International blijft lead agency op Jumbo.

Volgens Verheijen heeft DDB een track record in het maken van memorabele campagnes voor brede doelgroepen. ‘We werken ook graag met hun ecd’s Peter van Rij en Martijn van Marle, die ik al sinds mijn Albert-Heijn tijd ken en ben blijven volgen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in