Overslaan en naar de inhoud gaan

Amstel viert opening horeca alvast met vernieuwde Hazes-klassieker

Diggy Dex, Nick Schilder en Roel van Velzen brengen – namens Heineken Nederland – een ode aan ‘Het eerste rondje.’
Amstel de hoogste tijd
Amstel de hoogste tijd

Heineken Nederland neemt met de lancering van de single en clip ‘Het eerste rondje’ alvast een voorschot op de heropening van de horeca, die na de persconferentie van dinsdag wordt verwacht. Diggy Dex, Nick Schilder en Roel van Velzen hebben de bekende Hazes-hit ‘Het Laatste Rondje’ herschreven. In de nieuwe versie draait het niet om de laatste minuten waarin een café open is, maar juist om de eerste minuten dat deze weer opengaat. In de clip vloeit het bier – van verschillende merken van Heineken Nederland – rijkelijk. Het Amstel-logo staat onderin beeld.

related partner content for mobile comes here

Het is niet zozeer een merkactivatie, maar vooral een ode aan en hart onder de riem van Horeca Nederland. ‘Uiteraard hebben we dit initiatief, waaruit zoveel warmte voor de horeca spreekt, volledig omarmd. Het is een geweldige opsteker voor iedereen die de horeca een warm hart toedraagt’, horecadirecteur Marc Jitta van Heineken.

Het idee voor het nummer ontstond tijdens de repetities van De Vrienden Van Amstel Live, dat vorige week vanwege de huidige overheidsmaatregelen niet door kon gaan. Het bekende André Hazes-nummer ‘Het Laatste Rondje’ uit 1981 wordt traditioneel in veel Nederlandse kroegen tegen sluitingstijd gedraaid. Het nummer werd herschreven voor het verlossende moment dat ‘we weer mogen.’

Het eerste rondje - De Hoogste Tijd

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Kasseyy Sk

Komende dinsdag staat het bij het 'winnende bureau'op de stoep om de prijs uit te https://9apps.ooo/download/ reiken.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in