Overslaan en naar de inhoud gaan

BUX Zero-campagne wil consument wegwijs maken in beleggen

De beleggingsapp start de campagne ook omdat het vanaf nu beleggen in cryptovaluta aanbiedt.
BUX Zero
© Afbeelding via BUX Zero
BUX Zero
© Afbeelding via BUX Zero

De beleggingsapp BUX Zero start een nieuwe video- en outdoorcampagne om te vieren dat het consumenten nu ook laat beleggen in cryptovaluta als Bitcoin. Daarnaast moet de campagne duidelijk maken dat BUX Zero de consument wegwijs maakt in de wereld van beleggen. De campagne is ontwikkeld dor bureau Fitzroy. New Amsterdam tekende voor de productie. De video is hieronder te bekijken en draait om consumenten met een verkeerspion op hun hoofd, die nog niet wegwijs zijn in beleggen.

related partner content for mobile comes here

Eerste samenwerking

BUX Zero werkte voor het eerst samen met Fitzroy. Aron Disco, marketing director bij BUX, zegt dat de samenwerking naar meer smaakt. Mischa Schreuder, creative partner bij Fitzroy, voegt hieraan toe: 'De samenwerking met de marketeers van BUX was intiem en dat heeft geleid tot een mooi eindresultaat. Ze hebben niet alleen verstand van zaken, maar durven ook echt beslissingen te nemen. Alleen dan kun je impactvol werk maken.'

Credits 
Bureau: Fitzroy 
Klant: BUX, Aron Disco, Stevan Zmiric 
Productie: New Amsterdam 
Regisseur: Arjen Schotel 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in