Overslaan en naar de inhoud gaan

ABN Amro stelt Jorissa Neutelings aan als chief digital officer

Neutelings dient zich in haar nieuwe rol te richten op het verder implementeren van ‘een persoonlijke bank in een digitale tijd’.
Jorissa Neutelings
Jorissa Neutelings
© ABN Amro
Jorissa Neutelings
Jorissa Neutelings
© ABN Amro

Op 1 december jl. is Jorissa Neutelings benoemd als nieuwe Chief Digital Officer bij ABN AMRO. Hiermee volgt Neutelings Frank Verkerk op, die van januari 2019 de digitale tak van de bank leidde. Hiervoor stond Neutelings ruim vijf jaar aan het roer van de digital innovation & IT-tak van Vattenfall.

related partner content for mobile comes here

De bank zegt dat Neutelings zich gaat richten op het verder implementeren van ‘een persoonlijke bank in een digitale tijd’. Anders gezegd, ze buigt zich bij ABN Amro over de manier waarop digitale diensten en data kunnen worden ingezet om dichter bij de klant te komen. ABN Amro: 'Belangrijk daarbij is het aansluiten bij de belangrijke momenten in hun leven.'

Neutelings is 1 december jl. gestart in zowel het management team van Retail als van Commercial Banking. Zij zal deel uitmaken van het management team Personal & Business Banking, dat per 1 januari jl. van start is gegaan onder de nieuwe Executive Board. 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in