Overslaan en naar de inhoud gaan

Efteling laat alle medewerkers een kaart naar een onbekende collega sturen

Het pretpark wil dat zijn medewerkers met elkaar in contact blijven en het Efteling-gevoel blijven houden.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De Efteling heeft zijn drieduizend medewerkers een blanco postkaart en brief met het adres van een collega gestuurd. De naam van de collega staat er niet bij. Het pretpark roept zijn medewerkers in de brief op om iets op het kaartje te schrijven, inclusief zijn of haar naam en afdeling. Het verzoek is om het kaartje vervolgens op de bus te doen en zo met elkaar in contact te blijven en het Efteling-gevoel vast te houden.

related partner content for mobile comes here

Het pretpark is al een tijd gesloten vanwege de coronamaatregelen. De Rijksoverheid heeft nog niet aangegeven wanneer de Efteling en andere pretparken weer open mogen. 

Actie goed ontvangen

De interne communicatie-actie van de Efteling is goed ontvangen, aldus diverse medewerkers. Ook de buitenwereld reageert enthousiast op de 'Voor El-kaartje'-actie, die door de communicatieafdeling van de Efteling bedacht is. Een LinkedIn-post van een Efteling-medewerker heeft al bijna 1300 reacties gekregen, ook van organisaties die het kaartje-concept al eerder gebruikt hebben of dit willen doen. 

De Efteling bestaat in 2022 zeventig jaar en bereidt diverse jubileumacties voor die bezoekers in het pretpark gaan ervaren zodra het weer open mag. Op 31 mei viert de Efteling zijn zeventigste verjaardag. In aanloop naar het jubileum deelde het merk in december al een speciale video. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in