Overslaan en naar de inhoud gaan

4 nieuwe mensen bij Mensch

Mix van wetenschappelijk inzicht, jong creatief talent en brede ervaring.
Partner
Mensch creative agency

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.

Lees meer

 

Lees minder
Medewerkers Mensch
Medewerkers Mensch

Dr. Daan Muntinga (41), de afgelopen jaren werkzaam als strateeg bij XXS Amsterdam en TBWA\Neboko, is teruggekeerd bij Mensch, waar hij eerder werkte in de periode 2016-2018. Hij combineert zijn werkzaamheden bij Mensch met zijn wetenschappelijke activiteiten.  

Carla Senf (41) is als account director begonnen. Zij werkte eerder in dezelfde rol bij Ogilvy en BSUR en als project manager bij Compasso, onderdeel van  Publicis.  

Iris van Vorstenbosch (25) startte als creatief. Zij behaalde recent haar Master Sociale en Culturele Antropologie (VU Amsterdam); daarvoor studeerde ze af aan de Willem de Kooning Academie.

Jaleesa Boasman (26) is gestart als researcher. Zij completeerde recent een Master in Economic and Consumer Psychology (Universiteit Leiden).

Jack de Graaff (oprichter van Mensch): ‘Vanaf dag 1 wil Mensch graag een mix zijn tussen wetenschappelijk inzicht, jong creatief talent en brede ervaring. En dat lukt aardig, we zijn inmiddels met 12. 2021 was goed voor Mensch, we zijn fors gegroeid. Ben dan ook blij dat we opnieuw een stap kunnen zetten’.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Mensch creative agency

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.

Lees meer

 

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in