Van Lanschot Kempen naar Mensch
In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.
Lees meer
Na een korte bureauoriëntatie heeft Van Lanschot Kempen Mensch Creative Agency ingeschakeld voor het ontwikkelen van een internal en employer branding concept.
Van Lanschot Kempen (sinds 1737), is het oudste onafhankelijke financiële instituut van Nederland en telt 1.700 medewerkers.
Anouk Derksen (VLK): ‘De frisse aanpak van Mensch en hun focus op het karakter van een merk sprak ons aan. Als Van Lanschot Kempen kunnen we ons juist met onze karakteristieke cultuur en aanpak onderscheiden.’
Jack de Graaff (Mensch): ‘Echt een ontzettend mooie opdracht. Fascinerend om te zien hoe een financiële instelling die al zolang bestaat, zo’n scherpe focus heeft op de toekomst’.
In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.
Lees meer
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid