Overslaan en naar de inhoud gaan

Op zoek naar de nieuwe mecenas

Mensch ontwikkelt wervingscampagne voor het Prins Bernhard Cultuurfonds
Partner
Mensch creative agency

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.

Lees meer

 

Lees minder
Campagne uiting het Prins Bernhard Cultuurfonds
Campagne uiting het Prins Bernhard Cultuurfonds
Campagne uiting het Prins Bernhard Cultuurfonds
Campagne uiting het Prins Bernhard Cultuurfonds

Het afgelopen jaar lanceerde het Prins Bernhard Cultuurfonds de merkgedachte ‘Het begin van iets moois’. Een regel die de rol van het Cultuurfonds vertaalt: het sinds jaar en dag verbinden van mensen, werelden en dromen om op die manier keer op keer iets bijzonders te creëren.  

Het zijn roerige tijden voor de cultuursector. Makers, theaters, musea; onze cultuur krijgt rake klappen. Maar ook nu kruipt cultuur waar het niet gaan kan. En kan zij meer dan ooit onze steun gebruiken. Daarom zoekt het Prins Bernhard Cultuurfonds een nieuwe generatie mecenassen die aan hun begin van iets moois willen staan.

Campagne uiting het Prins Bernhard Cultuurfonds
Campagne uiting het Prins Bernhard Cultuurfonds

De nieuwe campagne illustreert ‘Het begin van iets moois’, steeds met de verhalen van een mecenas  die al veel betekend heeft voor de cultuursector. Mensen zoals de initiatiefnemers van ‘Doe mee met je AOW’ en de oprichters van het 17 Dorpen Fonds. Zij laten zien dat voor eenieder die verlangt naar nieuwe ervaringen, mooie verbindingen of inspiratie ‘Het begin van iets moois’ aan de horizon gloort.

Campagne uiting het Prins Bernhard Cultuurfonds
Campagne uiting het Prins Bernhard Cultuurfonds

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Mensch creative agency

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.

Lees meer

 

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in