ExtraHandenvoordeZorg koppelt mensen aan zorgorganisaties
In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.
Lees meer
Sinds de tweede Covid-19 golf is de druk op de zorg weer enorm toegenomen. Goed te weten dus dat er een landelijk initiatief is opgezet: ‘Extra handen voor de zorg’. Op www.extrahandenvoordezorg.nl worden (oud)zorgprofessionals en mensen zonder zorgervaring die graag willen helpen, gekoppeld aan zorgorganisaties die extra hulp hard nodig hebben.
Mensch ontwikkelde de campagne die op regionaal niveau on- en offline wordt ingezet.
Extra Handen voor de Zorg is een breed, niet commercieel samenwerkingsverband van regionale werkgeversorganisaties verenigd in RegioPlus, Nu’91, CNV, Actiz, Extra Zorg Samen en het Ministerie van VWS.
In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.
Lees meer
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid