Prins Bernhard Cultuurfonds naar Mensch
In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.
Lees meer
Cultuur is dwars, rijk, dramatisch. Relativerend en verrassend. Het kruipt ook nu waar het niet gaan kan. Cultuur vormen we samen. Makers en schenkers, liefhebbers en experts, bedenkers en beschermers, nieuwe en oude gezichten. En als je al die mensen, dromen en werelden samenbrengt, komt cultuur tot leven.
Door Mensch verwoord en verbeeld in een integrale merkoperatie. Een nieuwe pay-off 'Het begin van iets moois' en een nieuw merkmanifest. Samenkomend in een alleszeggende merkfilm en nieuwe branding die tot leven komt. Inmiddels is het nieuwe merk intern en extern geïntroduceerd.
In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.
Lees meer
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid