EO kiest Mensch
In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.
Lees meer
De Evangelische Omroep (EO) heeft Mensch Creative Agency aangesteld om een nieuw merkconcept te ontwikkelen. Onderdeel van de opdracht is tevens het ontwikkelen van een nieuw logo en bijpassende visuele identiteit. Ook zullen er nieuwe multimediale campagnes ontwikkeld worden. De keuze van EO voor Mensch kwam tot stand na een zorgvuldige bureauoriëntatie.
Janneke de Leede (EO): “We hebben ons als EO enorm ontwikkeld met eigen krachtige programma’s en communities zoals The Passion, Lazarus en Eva. Nu wordt het tijd om extra aandacht te geven aan het EO merk”.
Jack de Graaff (Mensch): “Een werkelijk prachtige opdracht waarin alles waar Mensch voor staat samenkomt. Namelijk vanuit het karakter van je merk mensen inspireren en aan je binden, zowel intern als extern”.
In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.
Lees meer
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid