RegioPlus naar Mensch
In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.
Lees meer


Na een uitgebreide bureauoriëntatie is RegioPlus klant geworden bij Mensch Creative Agency. RegioPlus heeft Mensch aangesteld als adviseur op het gebied van employer branding en arbeidsmarktcommunicatie.
Inmiddels wordt hard gewerkt aan de eerste campagnes voor de Ondekdezorg week, die plaatsvindt tussen 16 en 21 maart.
RegioPlus is het samenwerkingsverband van 14 regionale werkgeversorganisatie voor Zorg en Welzijn. RegioPlus stelt zich ten doel te zorgen voor voldoende en goed opgeleide medewerkers in de sector Zorg en Welzijn, de grootste sector van Nederland
Arjan Huijsmans (RegioPlus): ‘Mensch overtuigde ons met hun goed doordachte strategie hoe wij de communicatie naar onze verschillende doelgroepen aan elkaar kunnen verbinden. En wat ze maken ziet er strak uit!
Met ons werk voor GGZ Delfland hebben we onze eerste ervaring in de sector opgedaan. Prachtig dat we ons nu in de volle breedte mogen inzetten voor de sector Zorg en Welzijn
Jack de Graaff (Mensch Creative Agency)

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.
Lees meer
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid