Overslaan en naar de inhoud gaan

RegioPlus naar Mensch

Campagnes om mensen te interesseren voor werken in de sector Zorg en Welzijn, of ze voor de sector te behouden
Partner
Mensch creative agency

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.

Lees meer

 

Lees minder
beeld campagne
campagnebeeld
beeld campagne
campagnebeeld

Na een uitgebreide bureauoriëntatie is RegioPlus klant geworden bij Mensch Creative Agency. RegioPlus heeft Mensch aangesteld als adviseur op het gebied van employer branding en arbeidsmarktcommunicatie.

Inmiddels wordt hard gewerkt aan de eerste campagnes voor de Ondekdezorg week, die plaatsvindt tussen 16 en 21 maart. 

RegioPlus is het samenwerkingsverband van 14 regionale werkgeversorganisatie voor Zorg en Welzijn. RegioPlus stelt zich ten doel te zorgen voor voldoende en goed opgeleide medewerkers in de sector Zorg en Welzijn, de grootste sector van Nederland  

Arjan Huijsmans (RegioPlus): ‘Mensch overtuigde ons met hun goed doordachte strategie hoe wij de communicatie naar onze verschillende doelgroepen aan elkaar kunnen verbinden. En wat ze maken ziet er strak uit!

Met ons werk voor GGZ Delfland hebben we onze eerste ervaring in de sector opgedaan. Prachtig dat we ons nu in de volle breedte mogen inzetten voor de sector Zorg en Welzijn

Jack de Graaff (Mensch Creative Agency)

Logo Ontdekdezorg week

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Mensch creative agency

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.

Lees meer

 

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in