Overslaan en naar de inhoud gaan

Parool pissig over ‘pr-stunt’ Churandy Martina, zet pr-bureau Triangle op zwarte lijst

'Als je drie keer vraagt of iets echt is, en dat wordt telkens bevestigd, dan is een bureau de boel aan het bedonderen.'
Churandy Martina
Churandy Martina
Churandy Martina
Churandy Martina

Het bureau Triangle PR heeft geen vrienden gemaakt in de media. Het plugde een nieuwsbericht over Churandy Martina die een nieuwe flitsbezorgservice in Amsterdam zou beginnen. Bijzonder daaraan: de boodschappen worden niet op de fiets bezorgd, maar door hardlopers.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Jorrit Gerritsen

Wat een pretentieus gezeik zeg. Toch prima dat een journalist een keertje ergens intrapt. Orson Welles kon er vroeger ook wat van.

Frank Goren

Eh nee. Dat is nou net het punt. Ergens intrappen is als je het blind overtikt in je krant.
Als je iets controleert omdat je het niet gelooft en er wordt je verteld dat het echt is dan noem je dat liegen. Als je vervolgens als PR-bureau ook niet meer reageert dan versta je je vak niet.

Jorrit Gerritsen

Ze hadden inderdaad op ‘n gegeven moment wel netjes kunnen aangeven dat het om een stunt ging. Maar kom op: wie gelooft überhaupt dat je maaltijd geklutst en wel aankomt na een rondje hardlopen ;-) hoop commotie; en best wel ‘s leuk dat we gefopt worden ten tijde van al het serieuze zware nieuws. Ik trapte ooit in het artikel van het Parool waarin er gesproken werd over “vliegende vissen gespot” in het IJ, bij het java eiland. Is ook nooit geverifieerd. Kan je toch om lachen.

Edwin Kopper

Goed gezien, Frank Goren. Beetje sneue actie.

Jos Govaart

Het is aan alle kanten treurig. Het liegen. Dat de bullshitfilter van het Parool beperkt werkt. De lange tenen als gevolg. Waar gaat het allemaal over. Een beetje journalist haalt zijn schouders op en een beetje pr-professional laat zich niet voor het karretje spannen voor een reclameidee als dit.

Kasseyy Sk

Het nam het podium in beslag om het standpunt over fossiele reclames over het voetlicht https://vidmate.bet/ te brengen.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in