Overslaan en naar de inhoud gaan

Voigt Travel kiest USP Marketing PR voor Nederlandse en Belgische markt

Communicatiebureau gaat verhaal van duurzamheid, en voorliefde voor onontdekte, natuurlijke bestemmingen over het voetlicht brengen.
rendieren in Fins Lapland
rendieren in Fins Lapland
© Shutterstock
rendieren in Fins Lapland
rendieren in Fins Lapland
© Shutterstock

USP Marketing PR gaat aan de slag voor Voigt Travel, de reisorganisatie die is gespecialiseerd in het hoge Noorden van Europa. USP richt zich voor het reisbureau uit Naarden op de communicatie met de Nederlandse en Belgische markt.

related partner content for mobile comes here

Voigt Travel heeft een kenmerkend profiel met grote voorliefde voor onontdekte, natuurlijke bestemmingen in Scandinavië, IJsland, Groenland, Spitsbergen en Schotland.

Volgens managing director Marloes Meijer is er wereldwijd geen andere reisorganisator te vinden die 's winters zoveel rechtstreekse vliegverbindingen naar het poolcirkelgebied aanbiedt.

Voigt Travel werkt met respect voor mens, milieu, natuur en cultuur. Het heeft veelal met kleinschalige partners met wie er een persoonlijk contact is. Marloes Meijer: ‘Door op een zelfde manier samen te  werken met USP Marketing PR hopen wij ons verhaal nog beter wereldkundig te maken.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in