Overslaan en naar de inhoud gaan

ASN Bank en Het PR Bureau gaan duurzame relatie aan

Communicatiebureau gaat aan de slag voor onder meer de ASN Bank Wereldprijs en de Duurzame Cadeaugids.
Winnaars ASN Bank Wereldprijs
Winnaars ASN Bank Wereldprijs
© ASN Bank
Winnaars ASN Bank Wereldprijs
Winnaars ASN Bank Wereldprijs
© ASN Bank

ASN Bank heeft Het PR Bureau (HPB) gekozen als partner voor de pr- en communicatieactiviteiten rondom een aantal duurzame projecten, waaronder de ASN Bank Wereldprijs en de Duurzame Cadeaugids.

related partner content for mobile comes here

De samenwerking richt zich op het onder de aandacht brengen van de missie van de bank: het stimuleren van duurzame vooruitgang. ASN Bank steunt de groeiende groep duurzame ondernemers met haar community 'Voor de Wereld van Morgen die bestaat uit 300 leden.

Springplank

HPB heeft het eerste werk voor ASN Bank als verricht voor de ASN Bank Wereldprijs. Dit is een springplank voor startende duurzame ondernemers die hun baanbrekende bedrijfsplannen verder willen brengen.Oud-winnaars zijn onder meer Fairphone, Yoni en Seepje.

Dit jaar namen ondernemingen als Loop Biotech, Chainable en Orbisk deel. Laatstgenoemde is dit jaar gekozen als winnaar. HPB verzorgde de pr rondom het traject, inclusief een training voor de deelnemers op het gebied van pr.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in