Overslaan en naar de inhoud gaan

Glasnost viert tienjarig jubileum met nieuwe bureaucampagne

Het bureau lanceert onder meer een vernieuwde website en een campagnefilm.
Glasnost campagne
© Still uit de Glasnost-video
Glasnost campagne
© Still uit de Glasnost-video

Glasnost viert zijn tienjarig jubileum met een nieuwe bureaucampagne om zichzelf beter te positioneren. Het bureau lanceert onderstaande campagnevideo waarin het onder meer afgerond werk deelt. De bedrijfswebsite is ook vernieuwd. De naam van de campagne is We Revolt, They Talk. Glasnost hoort sinds oktober 2020 bij Ace. 

related partner content for mobile comes here

Het bureau heeft ook zijn propositie aangescherpt. In een persbericht meldt het bedrijf: de proposities van Glasnost zijn public relations, campagnes met een strategisch earned gedachtegoed en talkable content die mensen willen delen. Merken helpen om een positieve impact te maken via verdiende aandacht is en blijft de basis. 

Credits
Bureau: Glasnost 
Productie: Artbox 
Animatie en design: HyperCulture 
Creatie: Tim van Aerschot 
Strategie: Sophie Benink 
Brand: Jort Reinders, Sophie Lips 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in