Overslaan en naar de inhoud gaan

GROHE werft 350 aanmeldingen in samenwerking met vtwonen

De positie van GROHE is sterk, maar de concurrentie is groot. Samen met DPG Media zorgde GROHE voor succesvolle activatie bij de doelgroep.
Partner
DPG Media

Met 1200 journalisten die dagelijks werken aan kwaliteitsnieuws. Op papier in krant en magazine, via web en app via tablet en smartphone. In tekst, beeld, geluid en video.

Lees meer

Wij zijn een toonaangevende uitgever van nationale, regionale en lokale nieuwsmerken, radio en websites; AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool, Tubantia, De Gelderlander, BN DeStem, de Stentor, Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, PZC, vele huis-aan-huiskranten, ADR Nieuwsmedia, de Ondernemer, NationaleVacaturebank.nl, Intermediair.nl, Tweakers.nl, Hardware.info, Reclamefolder.nl, Independer, Autotrack.nl, Sportnieuws.nl, MyChannels, indebuurt.nl en Qmusic. Gevestigde merken met zorg en aandacht gemaakt. Merken die je kunt vertrouwen. Ook als het gaat om bereikcijfers en views. Inzichtelijk en transparant.

Echte mensen. Echte media. Echte resultaten.

Lees minder
GROHE werft 350 aanmeldingen in samenwerking met vtwonen
GROHE werft 350 aanmeldingen in samenwerking met vtwonen

Sinds 2017 biedt GROHE een breed scala aan gekleurde kranen en accessoires aan. De positie van GROHE is sterk, maar de concurrentie in dit segment is groot. In samenwerking met DPG Media zorgde GROHE ervoor dat ze vaker worden meegenomen in de overweging- en oriëntatiefase.

Informeren en activeren

GROHE wil de Colors Collectie onder de aandacht brengen bij de doelgroep. Het doel is dat men:

  • weet dat GROHE met haar Colors Collectie een breed scala gekleurde kranen en accessoires biedt
  • ziet dat je een gepersonaliseerde en kleurrijke badkamer creëert met de Colors Collectie
  • GROHE vaker overweegt en in oriëntatie meeneemt

Een reeks minimorfoses

Omdat we veel meer thuis zijn en de woningmarkt onder druk staat, is verbouwen een hot-topic bij de Nederlandse consument. GROHE speelt hierop in met minimorfoses: kleine metamorfoses met groots resultaat. Je hoeft namelijk geen grote verbouwplannen te hebben om je huis een opfrisbeurt te geven. Met relatief weinig inspanning geef je je huis in een ‘handomdraai’ een nieuwe, moderne uitstraling.

‘Met minimale moeite een maximaal resultaat; een kleurrijke badkamer’

Om dit te bewijzen vroeg vtwonen aan de lezers om zich aan te melden voor een minimorfose. De vtwonen stylisten kijken binnen bij een aatal lezers en geven de badkamers een frisse minimorfose door stijlvolle kranen en accessoires uit de GROHE Colors Collectie toe te voegen.

Op deze manier inspireren ze de doelgroep binnen alle kanalen van vtwonen én middels audience data ook daarbuiten.

In deze case wordt de autoriteit van vtwonen gebruikt, net als in de case van bol.com. De vtwonen stylisten weten immers precies op welke wijze zij met minimale inspanning een groots resultaat kunnen neerzetten.

Benieuwd naar de verschillende fases binnen het partnership? Lees dan verder op dpggrow.nl.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
DPG Media

Met 1200 journalisten die dagelijks werken aan kwaliteitsnieuws. Op papier in krant en magazine, via web en app via tablet en smartphone. In tekst, beeld, geluid en video.

Lees meer

Wij zijn een toonaangevende uitgever van nationale, regionale en lokale nieuwsmerken, radio en websites; AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool, Tubantia, De Gelderlander, BN DeStem, de Stentor, Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, PZC, vele huis-aan-huiskranten, ADR Nieuwsmedia, de Ondernemer, NationaleVacaturebank.nl, Intermediair.nl, Tweakers.nl, Hardware.info, Reclamefolder.nl, Independer, Autotrack.nl, Sportnieuws.nl, MyChannels, indebuurt.nl en Qmusic. Gevestigde merken met zorg en aandacht gemaakt. Merken die je kunt vertrouwen. Ook als het gaat om bereikcijfers en views. Inzichtelijk en transparant.

Echte mensen. Echte media. Echte resultaten.

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in