Overslaan en naar de inhoud gaan

Data Driven Decision Making: de strijd tussen onderbuik en harde cijfers is nog niet gestreden

Tijdens de paneldiscussie van het PvKO bleek dat wie succesvol data wil gebruiken bij het besluitvormingsproces niet zonder intuïtie kan.
Met de klok mee: Marlous Spaven, Helen Zuurmond, Marc Peeters en Roderick Mirande
Met de klok mee: Marlous Spaven, Helen Zuurmond, Marc Peeters en Roderick Mirande
Met de klok mee: Marlous Spaven, Helen Zuurmond, Marc Peeters en Roderick Mirande
Met de klok mee: Marlous Spaven, Helen Zuurmond, Marc Peeters en Roderick Mirande

Donderdag 20 januari organiseerde het jubilerende Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) een paneldiscussie annex inspiratiesessie over Data Driven Decision Making. Onder leiding van Roderick Mirande, redacteur marketing bij Adformatie, gingen gasten Theo van Uffelen van Yakult, Marlous Spaven van Just Eat Takeaway.com, Helen Zuurmond van TBWA/X en Marc Peeters van Capgemini met elkaar in gesprek. Theo moest helaas vlak voor aanvang verstek laten gaan, maar voorzag het panel wel vooraf van zijn input.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in