Overslaan en naar de inhoud gaan

Etos past merkstrategie aan en komt met 'Lang leve je lijf'

Etos wil een actievere rol nemen bij het verbeteren van gezondheid en welzijn van haar consument.

Drogisterijketen Etos heeft een aangescherpte merkstrategie en grijpt het begin van dit jaar aan om hiervan de eerste creatieve uitingen met het grote publiek te delen. In de nieuwe merkaanpak staat het lichaam centraal, wat  wordt onderstreept met de nieuwe merkregel van Etos: Lang leve je Lijf.

related partner content for mobile comes here

Etos wil een actievere rol nemen bij het verbeteren van het welzijn van haar consument. 'Waar je voorheen bij ons terecht kon met ‘wat je vraag ook is’, willen we nu ook pro-actief inspelen op wat er op je pad komt als het gaat om je lichamelijke en geestelijke welzijn', zegt Madelon Altena-Bogers, head of marketing Etos.

De eerste product-campagne die voortvloeit uit de nieuwe strategie is ontwikkeld door Neew en gaat in op manier waarop ons lijf zonlicht omzet naar vitamine D. Etos laat zien hoe je die vitamine D voorraad in stand kan houden - ook als je in de wintermaanden te weinig buiten komt.

Credits

Klant: Etos – Madelon Altena-Bogers, Wilian Hulshof, Inge Ruijgrok
Bureau: Neew
Productie: Holy Fools, Plus one
Regie: Bibian Bingen

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in