
Julian Stevense treedt toe tot de jury van de jaarlijkse ABC Accenten; Adverteerder van het jaar, Bureau van het Jaar en Consistent Accent. Die laatste prijs gaat naar de adverteerder die minimaal drie jaar lang zijn of haar merk consistent in de markt positioneert. Stevense volgt Mary Hoogerbrugge op. Hij is onder andere business coach, boardroom consultant en merkadviseur.
De prijs is een initiatief van de Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN). Stevense geeft aan: 'Natuurlijk ben ik vereerd door het SAN bestuur gevraagd te worden deel te nemen aan de SAN ABC jury. De SAN accent jurering vormt een prestigieus podium en de ABC Accenten zijn van grote waarde, niet alleen voor de winnaars maar voor het hele vak. Het is toch de spreekwoordelijke lat die we met elkaar bepalen. Ik kijk enorm uit naar de jurydagen.'
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandTeamleider Communicatie
KRO-NCRVBelgische Social & Content Marketeer
Kamera Express GroepDe vakjury op een rij
De volledige ABC jury bestaat uit;
- Onafhankelijke voorzitter: Barbera Wolfensberger (Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap)
- Hoofdredacteuren vakmedia: Sjaak Hoogkamer (MarketingTribune), Nicolette Hulsebos (FONK) en Susanne van Nierop (Adformatie)
- bvA bestuur: Erik van Engelen (Wildlands) en Nicole Freid (HAK)
- Externe deskundigen: Julian Stevense (Brandgurus / Nyenrode Business Universiteit) en Ronald Voorn (Hogeschool Utrecht en Universiteit Twente)
- SAN bestuur: Léontine Admiraal (PwC), Caroline van Turennout (Zeeman) en Ron Schneider (EY)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee