Overslaan en naar de inhoud gaan

ABC Jury verwelkomt Julian Stevense als jurylid

Stevense is onder andere merkadviseur en boardroom consultant.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Julian Stevense treedt toe tot de jury van de jaarlijkse ABC Accenten; Adverteerder van het jaar, Bureau van het Jaar en Consistent Accent. Die laatste prijs gaat naar de adverteerder die minimaal drie jaar lang zijn of haar merk consistent in de markt positioneert. Stevense volgt Mary Hoogerbrugge op. Hij is onder andere business coach, boardroom consultant en merkadviseur. 

De prijs is een initiatief van de Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN). Stevense geeft aan: 'Natuurlijk ben ik vereerd door het SAN bestuur gevraagd te worden deel te nemen aan de SAN ABC jury. De SAN accent jurering vormt een prestigieus podium en de ABC Accenten zijn van grote waarde, niet alleen voor de winnaars maar voor het hele vak. Het is toch de spreekwoordelijke lat die we met elkaar bepalen. Ik kijk enorm uit naar de jurydagen.'

De vakjury op een rij

De volledige ABC jury bestaat uit; 

  • Onafhankelijke voorzitter: Barbera Wolfensberger (Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap) 
  • Hoofdredacteuren vakmedia: Sjaak Hoogkamer (MarketingTribune), Nicolette Hulsebos (FONK) en Susanne van Nierop (Adformatie) 
  • bvA bestuur: Erik van Engelen (Wildlands) en Nicole Freid (HAK) 
  • Externe deskundigen: Julian Stevense  (Brandgurus / Nyenrode Business Universiteit) en Ronald Voorn (Hogeschool Utrecht en Universiteit Twente) 
  • SAN bestuur: Léontine Admiraal (PwC), Caroline van Turennout (Zeeman) en Ron Schneider (EY) 
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in