Overslaan en naar de inhoud gaan

Ron Schneider nieuwe marcom director EY Nederland

Ron Schneider gaat aan de slag als director brand, marketing & communications bij EY in Nederland. Eerder werkte hij bij Eneco en NS.
Ron Schneider
Ron Schneider

EY heeft Ron Schneider, die de afgelopen periode ad interim werkzaam was bij de TU Delft, aangesteld als director brand, marketing & communications. 

related partner content for mobile comes here

Schneider werkte eerder als marketing directeur bij zowel Eneco als NS. Daarnaast is hij actief als voorzitter van het bestuur van de Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN).

Bij EY gaat Ron zich richten op het verder versterken van het merk en de marketing discipline en het stroomlijnen van de communicatie in Nederland. Maton Sonnemans (CMO van EY in Nederland en partner EY VODW): 'Met Ron halen we een echte merkenbouwer en ervaren marketeer binnen. We zijn dan ook verheugd met zijn komst. De invulling van deze rol past in de nieuwe marketing en communicatie aanpak waarmee we EY steviger willen positioneren in de Nederlandse markt als de leidende professionele dienstverlener: innovatief, maatschappelijk gedreven en eigentijds. Ron gaat samen met zijn team nadere invulling geven aan deze eerder ingezette koers. Vorige week werd in dit kader al het partnership met de KNLTB Padelbond bekend gemaakt, waarvan EY de hoofdsponsor in Nederland is.'.

Schneider noemt EY 'een prachtig merk met top professionals en een sterke purpose.' 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in