De 10 finalisten van de Ster Gouden Loeki zijn bekend. De commercials die nog in de race zijn voor de publieksprijs voor tv-commercials zijn die van Albert Heijn (2x), Het Vergeten Kind, Jumbo (2x), KNGF, Kruidvat, Ohra, Plus supermarkt en Staatsloterij.
Het bureau met de meeste nominaties is TBWA\Neboko dat drie maal in de top-10 voorkomt met commercials voor AH en de Staatsloterij. Alfred scoorde twee nominaties met Jumbo.
Vacatures
Tot en met 20 februari kan er gestemd worden via stergoudenloeki.nl of door te bellen naar 0909-8860. De winnaar van de Ster Gouden Loeki wordt op 25 februari onthuld in een speciale uitzending van Omroep Max.
Alle producten voor jou en je gezin
Kruidvat
DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat
De Wereld van Leah
KNGF
Selmore Creative Agency
Er lekker tegenaan
Jumbo
Alfred International
Fritsie
Staatsloterij
TBWA\Neboko
Goed eten is samen eten
Plus supermarkt
Wunderman Thompson
Het kleinste grootste liefdesverhaal van het jaar
Albert Heijn
TBWA\Neboko
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Maak je HART voor vergeten kinderen in sociaal isolement
Het Vergeten Kind
WWAV
Snollebollekes Juichcape
Jumbo
Alfred International
Teststraat
Ohra
Joe Public
Volop Pasen, vol verrassingen bij Albert Heijn
Albert Heijn
TBWA\Neboko
Hoe werkt de Ster Gouden Loeki?
Elk kwartaal kiest een onafhankelijk publiekspanel van GfK de 10 mooiste, leukste en populairste commercials van dat kwartaal. Dit levert in totaal 40 kwartaalwinnaars op. Deze 40 commercials zijn opnieuw aan een onafhankelijk panel van GfK voorgelegd, met als resultaat de 10 finalisten van het jaar. De winnaar van de Ster Gouden Loeki wordt voor 50% bepaald door het publiekspanel en voor 50% door het Nederlands publiek dat tot en met 20 februari kan stemmen op stergoudenloeki.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee