Overslaan en naar de inhoud gaan

Leapp mikt met Hieperdeleapp-campagne op ‘huis-tuin-en-keuken’-gebruiker

Leapp lanceert een nieuwe campagne genaamd Hieperdeleapp en start samenwerking met Qmusic.
Leapp lanceert nieuwe campagne.
© Leapp lanceert nieuwe campagne.
Leapp lanceert nieuwe campagne.
© Leapp lanceert nieuwe campagne.

Na 'vier jaar afwezigheid op massamedia' heeft de zogenoemd Refurbished Apple-specialist Leapp gekozen voor een samenwerking met Qmusic, waar de radiospot de komende weken 'verspreid over de hele dag' te horen zal zijn. Ook wordt de spot op Spotify gedraaid, zet Leapp videoadvertenties in en wordt de campagne, ontwikkeld door het relatief jonge bureau Studio Friet uit Heesch (Noord-Brabant), uitgerold op YouTube en Facebook. Refurbished is het Engelse woord voor 'gereviseerd', een term die door IT'ers wordt gebruikt voor producten die ná gebruik worden gecontroleerd en zo nodig gerepareerd.

related partner content for mobile comes here

Binnen de strategie moet Qmusic voor het massabereik zorgen, aldus Leapp. De radiozender weet volgens Leapp het hart van zijn doelgroep, namelijk vrouwen tussen 25 en 55 jaar, goed te bereiken. De overige genoemde kanalen dienen als 'ondersteunend'.

De huis-tuin-en-keuken-gebruiker

De boodschap van de campagne is optimistisch te noemen, gezien de ietwat lollige woordspeling Hieperdeleapp. Het concept draait om 'alledaagse situaties waarin iets misgaat', ofwel momenten waarop de refurbished MacBooks van Leapp uitkomst bieden. 'Geen machines met torenhoge prijskaartjes, maar betaalbare devices die het best tot hun recht komen voor de huis-tuin-en-keuken-gebruiker. Met confetti en een feesttoeter wordt de premisse van de reclame ingeleid', aldus Leapp.

Beluister de radiospot hieronder:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in