Overslaan en naar de inhoud gaan

Esther te Pas verlaat DDB Unlimited

‘We hadden niet dezelfde stip op de horizon staan.’
Esther te Pas
Esther te Pas
Esther te Pas
Esther te Pas

Esther te Pas vertrekt als managing director bij DDB Unlimited. Het markeert voor haar het einde van 23 jaar DDB. In de laatste jaren leidde ze samen met onder andere Dick van der Lecq het Amsterdamse bureau. Te Pas: ‘We zijn in goed overleg uit elkaar gegaan nadat we ontdekten dat we niet dezelfde stip op de horizon hadden staan.’

related partner content for mobile comes here

Te Pas maakte samen met haar collega’s bij DDB Unlimited vele prijswinnende campagnes voor KLM, maar ook voor merken als Centraal Beheer, Vodafone, Vattenfall en meer recentelijk de nieuwe merkcampagne van Kruidvat. Daarnaast heeft zij het bureau operationeel door twee fusies heen geleid. Na 23 jaar DDB neemt Te Pas de komende maanden een kort sabbatical. Na de zomer wil ze weer aan de slag gaan.

Gevormd

Te Pas zegt DDB enorm dankbaar te zijn voor ruim twee decennia groeimogelijkheden. ‘Ik ben letterlijk groot geworden bij DDB, heb er een fantastische tijd gehad en heb met veel bijzondere, creatieve en inspirerende vakgenoten gewerkt. Ze hebben me gevormd tot wie ik nu ben. Het wordt tijd om mijn ervaring en passie ergens anders in te zetten. Ik wens DDB Unlimited veel succes bij de weg die zij inslaan.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in