Overslaan en naar de inhoud gaan

JDE Peet’s benoemt WPP-team in Amsterdam als wereldwijde creatieve partner

Aan de keuze voor WPP Amsterdam ging een creatieve pitch vooraf.
JDE Peet's kiest voor WPP
JDE Peet's kiest voor WPP
JDE Peet's kiest voor WPP
JDE Peet's kiest voor WPP

Koffie- en theegigant JDE Peet's (onder meer Jacobs, L'Or, Tassimo en Senseo), gaat in zee met een in Amsterdam gestationeerd WPP-team, dat het concern gaat ondersteunen als strategische creatieve partner.

related partner content for mobile comes here

De keuze voor WPP volgt op een competitief proces dat gericht was op het consolideren van de creatieve accounts van JDE Peet in één operationeel model. Het moet leiden tot creatief werk voor de merken van JDE Peet’s in meer dan 40 landen. Onder meer WPP-labels als Design Bridge en Wunderman Thompson zijn bij het team betrokken.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in