JDE Peet’s benoemt WPP-team in Amsterdam als wereldwijde creatieve partner
Aan de keuze voor WPP Amsterdam ging een creatieve pitch vooraf.

JDE Peet's kiest voor WPP

JDE Peet's kiest voor WPP
Koffie- en theegigant JDE Peet's (onder meer Jacobs, L'Or, Tassimo en Senseo), gaat in zee met een in Amsterdam gestationeerd WPP-team, dat het concern gaat ondersteunen als strategische creatieve partner.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De keuze voor WPP volgt op een competitief proces dat gericht was op het consolideren van de creatieve accounts van JDE Peet in één operationeel model. Het moet leiden tot creatief werk voor de merken van JDE Peet’s in meer dan 40 landen. Onder meer WPP-labels als Design Bridge en Wunderman Thompson zijn bij het team betrokken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid