Overslaan en naar de inhoud gaan

Klaas Kleiterp en Chris van der Veen beginnen creatief bureau Okocha

Verhalend videoproductiebureau richt zich op sport en subcultuur.
Klaas Kleiterp (l) en Chris van der Veen
Klaas Kleiterp (l) en Chris van der Veen
Klaas Kleiterp (l) en Chris van der Veen
Klaas Kleiterp (l) en Chris van der Veen

Klaas Kleiterp (ex Storyboard en Ride) en Chris van der Veen (ex Het PR Bureau) starten samen een nieuw videoproduction-bureau: Okocha. Dit richt zich op de domeinen sport en subcultuur.

related partner content for mobile comes here

Beiden kennen elkaar uit de creatieve wereld. Kleiterp (37)  is een ervaren regisseur en heeft de leiding over het creatieve werk. Van der Veen (36) bekommert  zich over de strategie van het bedrijf en heeft de leiding over de productie. Het bureau is gevestigd in Haarlem

Okocha wil zich richten op het brengen van ‘persoonlijke, bijzondere verhalen’, zegt Klaas Kleiterp. ‘’Niet alleen over hen die zichtbaar zijn voor het grote publiek, maar juist ook over hen die je normaal niet ziet. Dat wat zich achter de schermen afspeelt, of onder de radar.’

Komend jaar staat in het teken van groei en investering. Zowel qua klanten, als qua team. Het doel is dit jaar het team verder uit te breiden met editors, producers en allround video creatives.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in