Publicis Benelux: 'Merken zien Amsterdam als volwaardig alternatief voor Londen'
Wendy Pouw en Jacco ter Schegget over de groei van Publicis Benelux in 2021 en de worsteling van merken met full funnel marketing.
Met de komst van Wendy Pouw vorig jaar heeft Publicis Benelux een eerste Chief Digital Officer. Pouw was de afgelopen drie jaar directeur van VIA en moet bij de bureaugroep focussen op de complexe businessvraagstukken die er bij klanten liggen als gevolg van digitale transformatie. De benoeming past bij de groei van Publicis, dat met ‘The Power of One’ strategie de vruchten aan het plukken is van de volledige integratie van de disciplines media, creatie, productie, dynamische content, commerce, influence en data.
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid