Overslaan en naar de inhoud gaan

Publicis Benelux: 'Merken zien Amsterdam als volwaardig alternatief voor Londen'

Wendy Pouw en Jacco ter Schegget over de groei van Publicis Benelux in 2021 en de worsteling van merken met full funnel marketing.
Wendy Pouw Jacco ter Schegget
Wendy Pouw en Jacco ter Schegget: 'Niets kan meer naar buiten zonder dat iemand er vanuit een digitaal perspectief naar kijkt'
Wendy Pouw Jacco ter Schegget
Wendy Pouw en Jacco ter Schegget: 'Niets kan meer naar buiten zonder dat iemand er vanuit een digitaal perspectief naar kijkt'

Met de komst van Wendy Pouw vorig jaar heeft Publicis Benelux een eerste Chief Digital Officer. Pouw was de afgelopen drie jaar directeur van VIA en moet bij de bureaugroep focussen op de complexe businessvraagstukken die er bij klanten liggen als gevolg van digitale transformatie. De benoeming past bij de groei van Publicis, dat met ‘The Power of One’ strategie de vruchten aan het plukken is van de volledige integratie van de disciplines media, creatie, productie, dynamische content, commerce, influence en data.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in