Aidsfonds en NAÏF klant bij The Gardeners
Aidsfonds en huidverzorgingsmerk NAÏF zijn klant geworden bij the Gardeners. Het Aidsfonds koos na een korte pitchperiode voor het bureau. Dat gaat een leadsgenererende activatie-campagne te ontwikkelen.
Voor NAÏF, huidverzorging voor baby’s en volwassenen gemaakt van natuurlijke ingrediënten, gaat the Gardeners de maandelijkse pr doen en consumentenactivaties ontwikkelen.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaJochem Hes en Sjoerd Trompetter begonnen NAÏF in 2013. Ze konden destijds als nieuwe vaders niet de babyproducten kopen die ze wilden. Namelijk met natuurlijke ingrediënten en niet schadelijk voor kinderen en de wereld.
The Gardeners maakt ook bekend twee nieuwe medewerkers te hebben. Anneroos Ribbers (27, foto boven links) heeft na ruim vijf jaar ervaring als freelance creatief (gespecialiseerd in social & sustainable branding) de overstap gemaakt naar een vast dienstverband bij the Gardeners.
Mariene Meyer Swantée (26) is begonnen als junior pr-manager. Ze heeft zich de afgelopen jaren vooral beziggehouden met design en branding aan de bureauzijde. Ze was eerder consultant bij Globrands.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid