Overslaan en naar de inhoud gaan

Aidsfonds en NAÏF klant bij The Gardeners

Het bureau heeft ook twee nieuwe medewerkers.
NAIF
NAIF

Aidsfonds en huidverzorgingsmerk NAÏF zijn klant geworden bij the Gardeners. Het Aidsfonds koos na een korte pitchperiode voor het bureau. Dat gaat een leadsgenererende activatie-campagne te ontwikkelen.

related partner content for mobile comes here

Voor NAÏF, huidverzorging voor baby’s en volwassenen gemaakt van natuurlijke ingrediënten, gaat the Gardeners de maandelijkse pr doen en consumentenactivaties ontwikkelen.

Jochem Hes en Sjoerd Trompetter begonnen NAÏF in 2013. Ze konden destijds als nieuwe vaders niet de babyproducten kopen die ze wilden. Namelijk met natuurlijke ingrediënten en niet schadelijk voor kinderen en de wereld.

22

The Gardeners maakt ook bekend twee nieuwe medewerkers te hebben. Anneroos Ribbers (27, foto boven links) heeft na ruim vijf jaar ervaring als freelance creatief (gespecialiseerd in social & sustainable branding) de overstap gemaakt naar een vast dienstverband bij the Gardeners.

Mariene Meyer Swantée (26) is begonnen als junior pr-manager. Ze heeft zich de afgelopen jaren vooral beziggehouden met design en branding aan de bureauzijde. Ze was eerder consultant bij Globrands.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in