Overslaan en naar de inhoud gaan

Walibi voor media naar M2Media

Bureau van Candid wint mediapitch.
Walibi
© 123RF
Walibi
© 123RF

'M2Media slaagde erin om een performance gedreven aanpak te presenteren, waarbij above the line media naadloos aansluit op de digitale inzet', zegt Marc Guffens, director marketing & sales bij Walibi. De ambitie is om het aantal parkbezoekers te vergroten en de doelgroep verder uit te breiden naar families met kinderen.

Matthijs Roumen, strategy director bij M2Media, laat weten dat M2Media door verschillende datapunten aan elkaar te koppelen 'vanuit zowel branding als performance kan sturen op de kaartverkoop'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in