Overslaan en naar de inhoud gaan

Confidant breidt uit met Machteld Merens, Wietze Smid en Ward Snijders

Ze gaan aan de slag als director bij het bureau.
De drie directors
De drie directors

Confidant Partners, het bureau van Frans van der Grint,  Sabine Post en Jeroen van Seeters heeft drie nieuwe adviseurs aangetrokken. Ze gaan aan de slag als directors.

related partner content for mobile comes here

Machteld Merens (44) is een bekende van de drie oprichters, zij was net zoals hen werkzaam bij Hill + Knowlton Strategies, in de rol van director corporate communications. Merens was daarnaast director group communications bij Randstad en heeft ervaring in reputatiemanagement, crisiscommunicatie, fusies en overnames en change & internal.

Wietze Smid (42) werkte lang bij de NS als hoofd stakeholder- en reputatiemanagement en bekleedde daarna vergelijkbare functies bij AkzoNobel en Essent. Smid is als gastdocent verbonden aan Nyenrode Business Universiteit en is, niet te vergeten, sinds 23 jaar de stadionspeaker van ADO Den Haag. Hij doet dit samen met zijn broer Benjamin die als DJ zorgt voor het plaatje naast het praatje van de reputatiedeskundige.

Ward Snijders (57) is strategisch adviseur met als specialisaties issuemanagement, financiële communicatie en corporate governance. Snijders werkte eerder bij ING, Leaseplan, KPN, NN Group en de AFM in verschillende (interim) management-rollen, waaronder hoofd communicatie en mediarelaties.

Confidant Partners adviseert bestuurders, commissarissen en directeuren bij hun dilemma’s ‘in de meest impactvolle situaties voor onderneming of organisatie’, zoals fusies en overnames. Het is mei vorig jaar gepresenteerd en gevestigd aan de Amsterdamse Zuidas.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in