Guda van Noort juryvoorzitter SAN New Kids on the Block
De SAN Accenten zijn dé jaarlijkse vakprijzen die worden toegekend door adverteerders voor de beste marketingcommunicatiecampagnes in Nederland. SAN brengt al meer dan 35 jaar adverteerders, bureaus en marketingprofessionals samen om het marketingcommunicatievak te vieren en te versterken. Wat maakt de SAN uniek? Adverteerders en bureaus krijgen de kans hun beste campagnes in te zenden, die vervolgens beoordeeld worden door een jury van meer dan 240 marketing- en communicatieprofessionals. Deze juryleden, allen met minimaal vijf jaar leidinggevende ervaring bij een adverteerder, beoordelen de ingezonden campagnes op strategische kracht, creativiteit en effectiviteit.
Lees meerHet SAN Jaarboek: Alle ingezonden campagnes worden gepubliceerd in het prestigieuze SAN Jaarboek, dat als naslagwerk dient voor marketingprofessionals en bureaus. Dit boek biedt een waardevol overzicht van de meest inspirerende campagnes van het voorgaande jaar, ingedeeld in 12 categorieën.
De Uitreiking: Ieder jaar in mei of juni worden tijdens een feestelijke uitreiking de felbegeerde SAN Accenten toegekend. Winnaars ontvangen een Accent, een prachtig vormgegeven RVS kubus met inscriptie. Tijdens deze avond worden ook de prestigieuze ABC Accenten bekendgemaakt: Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar, Consistent Accent en SAN New Kids on the Block Accent: voor de meest veelbelovende nieuwkomer onder de bureaus.
Onder de bezielende leiding van de onafhankelijke juryvoorzitter Guda van Noort, Directeur SWOCC en Professor bij de UVA zijn de Hoofdjuryleden:
- Onafhankelijke juryvoorzitter: Guda van Noort, directeur SWOCC / Professor UVA
- Winnaar voorgaand jaar: Ronen Wolf, 5PM
- Twee externe deskundigen: Rob Benjamens, B&BA en Lucy van der Helm, SIRE
- Twee deskundigen vanuit vakmedia: Nicolette Hulsebos, FONK en Martin Voigt, EMERCE
- Twee SAN bestuursleden: Ron Schneider, Eneco en Jasper van der Bijl, v.h. Zelfstroom / Pon VW
- Twee deskundigen vanuit bureaus: Jeroen van Eck, Joe Public Take-Away Advertising en Sjoerd van Gelderen, Emakina
Alle leden van de jury’s zijn senior professionals die hun sporen in het vak verdiend hebben, staan in de belangstelling van de vakpers en stellen belangeloos hun expertise beschikbaar.
De SAN Accenten zijn dé jaarlijkse vakprijzen die worden toegekend door adverteerders voor de beste marketingcommunicatiecampagnes in Nederland. SAN brengt al meer dan 35 jaar adverteerders, bureaus en marketingprofessionals samen om het marketingcommunicatievak te vieren en te versterken. Wat maakt de SAN uniek? Adverteerders en bureaus krijgen de kans hun beste campagnes in te zenden, die vervolgens beoordeeld worden door een jury van meer dan 240 marketing- en communicatieprofessionals. Deze juryleden, allen met minimaal vijf jaar leidinggevende ervaring bij een adverteerder, beoordelen de ingezonden campagnes op strategische kracht, creativiteit en effectiviteit.
Lees meerHet SAN Jaarboek: Alle ingezonden campagnes worden gepubliceerd in het prestigieuze SAN Jaarboek, dat als naslagwerk dient voor marketingprofessionals en bureaus. Dit boek biedt een waardevol overzicht van de meest inspirerende campagnes van het voorgaande jaar, ingedeeld in 12 categorieën.
De Uitreiking: Ieder jaar in mei of juni worden tijdens een feestelijke uitreiking de felbegeerde SAN Accenten toegekend. Winnaars ontvangen een Accent, een prachtig vormgegeven RVS kubus met inscriptie. Tijdens deze avond worden ook de prestigieuze ABC Accenten bekendgemaakt: Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar, Consistent Accent en SAN New Kids on the Block Accent: voor de meest veelbelovende nieuwkomer onder de bureaus.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid