Iconische jury Jubileum Categorie: De Reclameparels
De SAN Accenten zijn dé jaarlijkse vakprijzen die worden toegekend door adverteerders voor de beste marketingcommunicatiecampagnes in Nederland. SAN brengt al meer dan 35 jaar adverteerders, bureaus en marketingprofessionals samen om het marketingcommunicatievak te vieren en te versterken. Wat maakt de SAN uniek? Adverteerders en bureaus krijgen de kans hun beste campagnes in te zenden, die vervolgens beoordeeld worden door een jury van meer dan 240 marketing- en communicatieprofessionals. Deze juryleden, allen met minimaal vijf jaar leidinggevende ervaring bij een adverteerder, beoordelen de ingezonden campagnes op strategische kracht, creativiteit en effectiviteit.
Lees meerHet SAN Jaarboek: Alle ingezonden campagnes worden gepubliceerd in het prestigieuze SAN Jaarboek, dat als naslagwerk dient voor marketingprofessionals en bureaus. Dit boek biedt een waardevol overzicht van de meest inspirerende campagnes van het voorgaande jaar, ingedeeld in 12 categorieën.
De Uitreiking: Ieder jaar in mei of juni worden tijdens een feestelijke uitreiking de felbegeerde SAN Accenten toegekend. Winnaars ontvangen een Accent, een prachtig vormgegeven RVS kubus met inscriptie. Tijdens deze avond worden ook de prestigieuze ABC Accenten bekendgemaakt: Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar, Consistent Accent en SAN New Kids on the Block Accent: voor de meest veelbelovende nieuwkomer onder de bureaus.
Unieke 30 koppige jury
De juryvoorzitters van deze iconische jury zijn: René Repko (zelfstandig/retail expert) en Yvette Belt-Beekman (Marketing KPN).
Hieronder stellen wij vol trots de overige 28 juryleden aan u voor:
Walter Amerika, CI 3
Jan-Willem Brüggenwirth, Talpa Network
Dick Buschman, Achtung! McGarrybowen
Roderick Cremers, Fresh Bridge
Harry Dekker, Unilever
Debbie de Wagenaar, FrieslandCampina
Lenny Houwaart, Dopper
Jan Knaap, Zelfstandig
Aad Kuijper, Alfred International
Marc Leurs, TBWA\NEBOKO
Alfred Levi, Ahold Delhaize
Marjolijn Meynen, De Bijenkorf
Simon Neefjes, Zelfstandig
Marc Oosterhout, N=5
Hans Peters, Eneco
Lode Schaeffer, INDIE Amsterdam
Thecla Schaeffer, Accell Group
Michel Schaeffer, Zelfstandig
Ton Schoonderbeek, Mindshare
Dick van der Lecq, Etcetera
Tim van der Wiel, GoSpooky
Cilesta van Doorn, Virgin UK
Ton van Eijk, De Kracht van Buiten
Natascha van Roode, KLM
Hans van Walbeek, HansWal
Bas Verheijen, Blokker
Mark Woerde, Havas Lemz
Barbera Wolfensberger, Ministerie van OCW
De SAN Accenten zijn dé jaarlijkse vakprijzen die worden toegekend door adverteerders voor de beste marketingcommunicatiecampagnes in Nederland. SAN brengt al meer dan 35 jaar adverteerders, bureaus en marketingprofessionals samen om het marketingcommunicatievak te vieren en te versterken. Wat maakt de SAN uniek? Adverteerders en bureaus krijgen de kans hun beste campagnes in te zenden, die vervolgens beoordeeld worden door een jury van meer dan 240 marketing- en communicatieprofessionals. Deze juryleden, allen met minimaal vijf jaar leidinggevende ervaring bij een adverteerder, beoordelen de ingezonden campagnes op strategische kracht, creativiteit en effectiviteit.
Lees meerHet SAN Jaarboek: Alle ingezonden campagnes worden gepubliceerd in het prestigieuze SAN Jaarboek, dat als naslagwerk dient voor marketingprofessionals en bureaus. Dit boek biedt een waardevol overzicht van de meest inspirerende campagnes van het voorgaande jaar, ingedeeld in 12 categorieën.
De Uitreiking: Ieder jaar in mei of juni worden tijdens een feestelijke uitreiking de felbegeerde SAN Accenten toegekend. Winnaars ontvangen een Accent, een prachtig vormgegeven RVS kubus met inscriptie. Tijdens deze avond worden ook de prestigieuze ABC Accenten bekendgemaakt: Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar, Consistent Accent en SAN New Kids on the Block Accent: voor de meest veelbelovende nieuwkomer onder de bureaus.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid