SAN Jaarboek 2017: Zie de nieuwe ruimte
De SAN Accenten zijn dé jaarlijkse vakprijzen die worden toegekend door adverteerders voor de beste marketingcommunicatiecampagnes in Nederland. SAN brengt al meer dan 35 jaar adverteerders, bureaus en marketingprofessionals samen om het marketingcommunicatievak te vieren en te versterken. Wat maakt de SAN uniek? Adverteerders en bureaus krijgen de kans hun beste campagnes in te zenden, die vervolgens beoordeeld worden door een jury van meer dan 240 marketing- en communicatieprofessionals. Deze juryleden, allen met minimaal vijf jaar leidinggevende ervaring bij een adverteerder, beoordelen de ingezonden campagnes op strategische kracht, creativiteit en effectiviteit.
Lees meerHet SAN Jaarboek: Alle ingezonden campagnes worden gepubliceerd in het prestigieuze SAN Jaarboek, dat als naslagwerk dient voor marketingprofessionals en bureaus. Dit boek biedt een waardevol overzicht van de meest inspirerende campagnes van het voorgaande jaar, ingedeeld in 12 categorieën.
De Uitreiking: Ieder jaar in mei of juni worden tijdens een feestelijke uitreiking de felbegeerde SAN Accenten toegekend. Winnaars ontvangen een Accent, een prachtig vormgegeven RVS kubus met inscriptie. Tijdens deze avond worden ook de prestigieuze ABC Accenten bekendgemaakt: Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar, Consistent Accent en SAN New Kids on the Block Accent: voor de meest veelbelovende nieuwkomer onder de bureaus.
Hij nam de genodigden mee in zijn verhaal passend bij het thema van de 29ste jaargang SAN Jaarboek ‘Zie de nieuwe ruimte’. Naar de ruimte die hij ziet binnen ondernemingen en samenwerkingen, mede vanuit zijn boek Society 3.0 waarin hij zijn visie op toekomstig ondernemerschap
en nieuwe vormen van waarde-creatie en samenwerken uiteenzet.
‘Zie de nieuwe ruimte’ past naadloos bij het DNA van de SAN namelijk ‘Kennis delen’. Via het jury overleg, presentaties en discussies delen we met elkaar onze vakkennis.
Zo blijf je geïnspireerd en op de hoogte!
Vol trots overhandigde SAN bestuurslid Ron Schneider aan Ronald van den Hoff het eerste exemplaar van het unieke SAN Jaarboek 2017 met het allereerste 3D-cover incl. 3D-bril.
Na afloop ontvingen alle aanwezige SAN juryleden een Jaarboek, zodat zij zich thuis kunnen voorbereiden op de jurysessies, waarvan de eerste ronde start op 13 maart a.s. bij Sanoma. Alle ruim 220 adverteerders/juryleden buigen zich dan over de 292 ingezonden campagnes.
De genomineerde cases staan 22 maart a.s. op de SAN website: www.sanaccent.nl
Unieke 3D-illustratie van Enkeling
De cover illustratie is in samenwerking met Artbox ontwikkeld door Enkeling; een beeldmaker met liefde voor typografie en het experimenteren met nieuwe technieken.
Artbox werkt samen met meer dan negentig talentvolle artiesten van over de hele wereld en produceert illustratie, animatie, film, fotografie, beeldmanipulatie en 3D/CGI. Wij willen Enkeling en Artbox graag bedanken voor het creëren van deze cover waar je twee keer naar moet kijken.
De SAN Accenten zijn dé jaarlijkse vakprijzen die worden toegekend door adverteerders voor de beste marketingcommunicatiecampagnes in Nederland. SAN brengt al meer dan 35 jaar adverteerders, bureaus en marketingprofessionals samen om het marketingcommunicatievak te vieren en te versterken. Wat maakt de SAN uniek? Adverteerders en bureaus krijgen de kans hun beste campagnes in te zenden, die vervolgens beoordeeld worden door een jury van meer dan 240 marketing- en communicatieprofessionals. Deze juryleden, allen met minimaal vijf jaar leidinggevende ervaring bij een adverteerder, beoordelen de ingezonden campagnes op strategische kracht, creativiteit en effectiviteit.
Lees meerHet SAN Jaarboek: Alle ingezonden campagnes worden gepubliceerd in het prestigieuze SAN Jaarboek, dat als naslagwerk dient voor marketingprofessionals en bureaus. Dit boek biedt een waardevol overzicht van de meest inspirerende campagnes van het voorgaande jaar, ingedeeld in 12 categorieën.
De Uitreiking: Ieder jaar in mei of juni worden tijdens een feestelijke uitreiking de felbegeerde SAN Accenten toegekend. Winnaars ontvangen een Accent, een prachtig vormgegeven RVS kubus met inscriptie. Tijdens deze avond worden ook de prestigieuze ABC Accenten bekendgemaakt: Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar, Consistent Accent en SAN New Kids on the Block Accent: voor de meest veelbelovende nieuwkomer onder de bureaus.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid