Overslaan en naar de inhoud gaan

Winnaars zeer openhartig met het delen van hun case!

Winnaars ABC Accenten 2016 en Winnaar SAN New Kids on the Block 2016 geven een kijkje in de keuken.
Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN)

De SAN Accenten zijn dé jaarlijkse vakprijzen die worden toegekend door adverteerders voor de beste marketingcommunicatiecampagnes in Nederland. SAN brengt al meer dan 35 jaar adverteerders, bureaus en marketingprofessionals samen om het marketingcommunicatievak te vieren en te versterken. Wat maakt de SAN uniek? Adverteerders en bureaus krijgen de kans hun beste campagnes in te zenden, die vervolgens beoordeeld worden door een jury van meer dan 240 marketing- en communicatieprofessionals. Deze juryleden, allen met minimaal vijf jaar leidinggevende ervaring bij een adverteerder, beoordelen de ingezonden campagnes op strategische kracht, creativiteit en effectiviteit.

Lees meer

Het SAN Jaarboek: Alle ingezonden campagnes worden gepubliceerd in het prestigieuze SAN Jaarboek, dat als naslagwerk dient voor marketingprofessionals en bureaus. Dit boek biedt een waardevol overzicht van de meest inspirerende campagnes van het voorgaande jaar, ingedeeld in 12 categorieën.

De Uitreiking: Ieder jaar in mei of juni worden tijdens een feestelijke uitreiking de felbegeerde SAN Accenten toegekend. Winnaars ontvangen een Accent, een prachtig vormgegeven RVS kubus met inscriptie. Tijdens deze avond worden ook de prestigieuze ABC Accenten bekendgemaakt: Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar, Consistent Accent en SAN New Kids on the Block Accent: voor de meest veelbelovende nieuwkomer onder de bureaus.

 

Lees minder
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Op de informele bijeenkomst op donderdagmiddag 9 november jl. in Mediacafé Pjotr van SAN hoofdsponsor De Persgroep Nederland, gaven de winnaars van de ABC Accenten 2016 en de winnaar SAN New Kids on the Block Accent 2016 een kijkje in hun keuken. Exclusief voor adverteerders en SAN juryleden.

Vier succesformules

Zeeman – Adverteerder van het Jaar, Dawn – Bureau van het Jaar, NS winnaar van het Consistent Accent 2016 en de winnaar van het SAN New Kids on the Block Accent 2016 GoSpooky hielden heldere presentaties en waren heel open met de beantwoording van de vragen. Bijzonder om te kunnen constateren dat men bij dit soort besloten SAN bijeenkomsten zoveel kennis met elkaar durft te delen en daarmee enorm veel inspiratie oplevert!  
 

SAN maakt je deelgenoot

Via het SAN Jaarboek, het jury overleg, presentaties, discussies en niet te vergeten het SANARCHIEF delen we onze vakkennis. Want niets werkt zo inspirerend en stimulerend als het werk van vakgenoten. Jij leert van het winnende werk van anderen, anderen leren van het werk van jou. Zo delen we in elkaars succes.

SAN | Stichting Adverteerdersjury Nederland

Alles over de SAN, nieuws, agenda, jury, het reserveren van pagina’s voor het nieuwe SAN Jaarboek 2017 en natuurlijk het SANARCHIEF met 3.610 cases van de afgelopen 12 jaar is samengebracht op www.sanaccent.nl

Foto Studio Gerry Hurkmans:
v.l.n.r. Caroline van Turennout (Zeeman), Tim van der Wiel (GoSpooky), Inge Ligthart (Dawn), Ron Schneider (NS), Jeroen Hubert (SAN voorzitter en IKEA) en Ewa Skotnicki (SAN bestuur en Triodos Bank)

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN)

De SAN Accenten zijn dé jaarlijkse vakprijzen die worden toegekend door adverteerders voor de beste marketingcommunicatiecampagnes in Nederland. SAN brengt al meer dan 35 jaar adverteerders, bureaus en marketingprofessionals samen om het marketingcommunicatievak te vieren en te versterken. Wat maakt de SAN uniek? Adverteerders en bureaus krijgen de kans hun beste campagnes in te zenden, die vervolgens beoordeeld worden door een jury van meer dan 240 marketing- en communicatieprofessionals. Deze juryleden, allen met minimaal vijf jaar leidinggevende ervaring bij een adverteerder, beoordelen de ingezonden campagnes op strategische kracht, creativiteit en effectiviteit.

Lees meer

Het SAN Jaarboek: Alle ingezonden campagnes worden gepubliceerd in het prestigieuze SAN Jaarboek, dat als naslagwerk dient voor marketingprofessionals en bureaus. Dit boek biedt een waardevol overzicht van de meest inspirerende campagnes van het voorgaande jaar, ingedeeld in 12 categorieën.

De Uitreiking: Ieder jaar in mei of juni worden tijdens een feestelijke uitreiking de felbegeerde SAN Accenten toegekend. Winnaars ontvangen een Accent, een prachtig vormgegeven RVS kubus met inscriptie. Tijdens deze avond worden ook de prestigieuze ABC Accenten bekendgemaakt: Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar, Consistent Accent en SAN New Kids on the Block Accent: voor de meest veelbelovende nieuwkomer onder de bureaus.

 

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in