Overslaan en naar de inhoud gaan

Geef je werk een schitterende bekroning

Stuur nu je meest briljante werk van 2018 in.
Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN)

De SAN Accenten zijn dé jaarlijkse vakprijzen die worden toegekend door adverteerders voor de beste marketingcommunicatiecampagnes in Nederland. SAN brengt al meer dan 35 jaar adverteerders, bureaus en marketingprofessionals samen om het marketingcommunicatievak te vieren en te versterken. Wat maakt de SAN uniek? Adverteerders en bureaus krijgen de kans hun beste campagnes in te zenden, die vervolgens beoordeeld worden door een jury van meer dan 240 marketing- en communicatieprofessionals. Deze juryleden, allen met minimaal vijf jaar leidinggevende ervaring bij een adverteerder, beoordelen de ingezonden campagnes op strategische kracht, creativiteit en effectiviteit.

Lees meer

Het SAN Jaarboek: Alle ingezonden campagnes worden gepubliceerd in het prestigieuze SAN Jaarboek, dat als naslagwerk dient voor marketingprofessionals en bureaus. Dit boek biedt een waardevol overzicht van de meest inspirerende campagnes van het voorgaande jaar, ingedeeld in 12 categorieën.

De Uitreiking: Ieder jaar in mei of juni worden tijdens een feestelijke uitreiking de felbegeerde SAN Accenten toegekend. Winnaars ontvangen een Accent, een prachtig vormgegeven RVS kubus met inscriptie. Tijdens deze avond worden ook de prestigieuze ABC Accenten bekendgemaakt: Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar, Consistent Accent en SAN New Kids on the Block Accent: voor de meest veelbelovende nieuwkomer onder de bureaus.

 

Lees minder
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In 11 categorieën en nu ook de Eénmalige Jubileum categorie DE RECLAMEPARELS. 30 Jaar SAN, 30 jaar Bekroning van het beste werk.

De categorieën:

  • Business-to-Business
  • Corporate
  • Dienstverlening
  • Dienstverlening Financieel
  • Durables
  • Fast Moving
  • Non-Profit & Overheid
  • Retail
  • Smart Idea
  • Vrije Tijd
  • Branding 360°

Direct inzenden
Ga naar sanaccent.nl  Of bel 020- 770 84 81

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN)

De SAN Accenten zijn dé jaarlijkse vakprijzen die worden toegekend door adverteerders voor de beste marketingcommunicatiecampagnes in Nederland. SAN brengt al meer dan 35 jaar adverteerders, bureaus en marketingprofessionals samen om het marketingcommunicatievak te vieren en te versterken. Wat maakt de SAN uniek? Adverteerders en bureaus krijgen de kans hun beste campagnes in te zenden, die vervolgens beoordeeld worden door een jury van meer dan 240 marketing- en communicatieprofessionals. Deze juryleden, allen met minimaal vijf jaar leidinggevende ervaring bij een adverteerder, beoordelen de ingezonden campagnes op strategische kracht, creativiteit en effectiviteit.

Lees meer

Het SAN Jaarboek: Alle ingezonden campagnes worden gepubliceerd in het prestigieuze SAN Jaarboek, dat als naslagwerk dient voor marketingprofessionals en bureaus. Dit boek biedt een waardevol overzicht van de meest inspirerende campagnes van het voorgaande jaar, ingedeeld in 12 categorieën.

De Uitreiking: Ieder jaar in mei of juni worden tijdens een feestelijke uitreiking de felbegeerde SAN Accenten toegekend. Winnaars ontvangen een Accent, een prachtig vormgegeven RVS kubus met inscriptie. Tijdens deze avond worden ook de prestigieuze ABC Accenten bekendgemaakt: Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar, Consistent Accent en SAN New Kids on the Block Accent: voor de meest veelbelovende nieuwkomer onder de bureaus.

 

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in