Deze marcom toppers bekronen het meest briljante werk 2018

De SAN Accenten zijn dé jaarlijkse vakprijzen die worden toegekend door adverteerders voor de beste marketingcommunicatiecampagnes in Nederland. SAN brengt al meer dan 35 jaar adverteerders, bureaus en marketingprofessionals samen om het marketingcommunicatievak te vieren en te versterken. Wat maakt de SAN uniek? Adverteerders en bureaus krijgen de kans hun beste campagnes in te zenden, die vervolgens beoordeeld worden door een jury van meer dan 240 marketing- en communicatieprofessionals. Deze juryleden, allen met minimaal vijf jaar leidinggevende ervaring bij een adverteerder, beoordelen de ingezonden campagnes op strategische kracht, creativiteit en effectiviteit.
Lees meerHet SAN Jaarboek: Alle ingezonden campagnes worden gepubliceerd in het prestigieuze SAN Jaarboek, dat als naslagwerk dient voor marketingprofessionals en bureaus. Dit boek biedt een waardevol overzicht van de meest inspirerende campagnes van het voorgaande jaar, ingedeeld in 12 categorieën.
De Uitreiking: Ieder jaar in mei of juni worden tijdens een feestelijke uitreiking de felbegeerde SAN Accenten toegekend. Winnaars ontvangen een Accent, een prachtig vormgegeven RVS kubus met inscriptie. Tijdens deze avond worden ook de prestigieuze ABC Accenten bekendgemaakt: Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar, Consistent Accent en SAN New Kids on the Block Accent: voor de meest veelbelovende nieuwkomer onder de bureaus.


Met in totaal ruim 220 juryleden, heeft de Stichting SAN de grootste vakjury binnen ons vakgebied!
Elke categorie heeft een juryteam bestaande uit: 2 juryvoorzitters, 15 juryleden, 3 studenten marketing & communicatie en een SAN bestuurslid voor de procesbegeleiding.
Business-to-Business
Karlien Serrarens / PwC en Erik Siemens / AstraZeneca
Corporate (incl. Personeel)
Martijn Swijghuisen Reigersberg / ABN AMRO en Marlene Wickel / Jean Mineur Mediavision
Dienstverlening
Dave Frauenfelder / VodafoneZiggo en Marieke Nijhoff / NS
Dienstverlening Financieel
Martijn Couwenberg / Centraal Beheer Achmea en Mariëlle Krouwel / SNS
Durables
Chantal Groot Kormelink / Cortina fietsen en Hidde-Jan Haven / MINI
Fast Moving
Marieke Jansen-Rentmeester / FrieslandCampina en Chrischa Ligtenberg / Mars
Non-Profit & Overheid
Kolja Urban / KWF en Astrid van Vonderen / Unicef
Retail
Ferry Buitenhuis / HEMA en Annemarie Swijtink / McDonalds
Smart Idea
Sylvia Coumans / PostNL en Marcel Kalmeijer/ ISS Facility Services
Vrije Tijd
Youry Bredewold / Dolby International en Ingrid Timmer / Disney
Branding 360°
Marcel Joosten / Mora Van Geloven en Mariëtte Leenhouts / Randstad Groep Nederland
Alle voorzitters en leden van de juryteams stellen hun tijd en deskundigheid belangeloos ter beschikking. Allen zijn zeer ervaren marketing- en communicatiespecialisten die werkzaam zijn bij adverteerders en minimaal 5 jaar op Senior niveau. De eisen die aan juryleden, maar met name aan voorzitters gesteld worden, zijn hoog; want de waarde van een jaarprijs wordt bepaald door het niveau van de jury!

De SAN Accenten zijn dé jaarlijkse vakprijzen die worden toegekend door adverteerders voor de beste marketingcommunicatiecampagnes in Nederland. SAN brengt al meer dan 35 jaar adverteerders, bureaus en marketingprofessionals samen om het marketingcommunicatievak te vieren en te versterken. Wat maakt de SAN uniek? Adverteerders en bureaus krijgen de kans hun beste campagnes in te zenden, die vervolgens beoordeeld worden door een jury van meer dan 240 marketing- en communicatieprofessionals. Deze juryleden, allen met minimaal vijf jaar leidinggevende ervaring bij een adverteerder, beoordelen de ingezonden campagnes op strategische kracht, creativiteit en effectiviteit.
Lees meerHet SAN Jaarboek: Alle ingezonden campagnes worden gepubliceerd in het prestigieuze SAN Jaarboek, dat als naslagwerk dient voor marketingprofessionals en bureaus. Dit boek biedt een waardevol overzicht van de meest inspirerende campagnes van het voorgaande jaar, ingedeeld in 12 categorieën.
De Uitreiking: Ieder jaar in mei of juni worden tijdens een feestelijke uitreiking de felbegeerde SAN Accenten toegekend. Winnaars ontvangen een Accent, een prachtig vormgegeven RVS kubus met inscriptie. Tijdens deze avond worden ook de prestigieuze ABC Accenten bekendgemaakt: Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar, Consistent Accent en SAN New Kids on the Block Accent: voor de meest veelbelovende nieuwkomer onder de bureaus.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid