Overslaan en naar de inhoud gaan

ProRail wil digitale customer journey optimaliseren

Digital agency Dept winnaar van de internationale aanbesteding
ProRail kiest Dept
ProRail kiest Dept
ProRail kiest Dept
ProRail kiest Dept

Prorail heeft gekozen voor digital agency Dept als partner op de digitale customer journey te optimaliseren. ProRail wil haar gebruikers op een snelle en gemakkelijke manier naar hun bestemming brengen, zowel online als offline. Digital agency Dept is daarom geselecteerd om de Nederlandse spoorinfrastructuurbeheerder de komende jaren online te helpen. De eerste opdracht is de ontwikkeling van een nieuwe corporate website en een CMS-migratie. 

related partner content for mobile comes here

Meerjarige samenwerking

In de komende maanden werken ProRail en Dept samen aan de realisatie van de website ProRail.nl en de implementatie van het nieuwe contentmanagementsysteem Episerver. Dept stelt dat dit systeem is zowel gebruiksvriendelijk als krachtig is en dat het beschikt over een zoekfunctionaliteit, die aansluit op de eisen en wensen van ProRail. De lancering van de nieuwe website is het begin van de meerjarige samenwerking. De planning is dat binnen de contractsperiode ProRail.nl verder doorontwikkeld wordt en dat meerdere themasites onder handen worden genomen. 

Vertrouwen & trots

‘We zijn heel blij dat deze innovatieve partij die creativiteit, technologie en data combineert, de Europese aanbesteding heeft gewonnen”, zegt Inés Plasmans-Levert, directeur communicatie en externe betrekkingen van ProRail. “We hebben er alle vertrouwen in dat Dept onze wensen op het gebied van vormgeving en techniek op de juiste manier kan vertalen.’

Gert van Vliet, bdm bij Dept: ‘Wij zijn er trots op dat we mogen werken voor een organisatie die zo'n belangrijke rol speelt in het dagelijks vervoer van miljoenen Nederlanders.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in