Overslaan en naar de inhoud gaan

LVTPR start met 7 Europese bureaus het netwerk We Are Family

Expertise in marketing en communicatie gericht op jongeren en hun families nu gebundeld in internationale propositie.
Gezin
© Simon Matzinger, Unsplash
Gezin
© Simon Matzinger, Unsplash

LVTPR, het bureau van Charly Lammers van Toorenburg, heeft samen met zeven andere Europese PR-, marketing- en communicatiebureaus het ‘We Are Family’-netwerk opgericht. Ze bundelen kennis, ervaring en lokale expertise op het gebied van communicatie met jongeren en hun families en gezinnen in één internationale propositie.

related partner content for mobile comes here

De acht bureaus bieden geïntegreerde diensten van productdevelopment en consumentenonderzoek tot aan de lokale uitvoering van marketing-, PR- en retailcampagnes in 15 verschillende Europese landen.

Het netwerk werkt daarnaast aan concrete plannen voor een lokale vestiging in New York eind dit jaar en voor 2021 staat uitbreiding naar China op de agenda.

De bureaus binnen het netwerk werken ondertussen al anderhalf jaar samen, elk vanuit hun eigen expertise en met lokale kennis van landen en markten.

Groeiende vraag, ook van banken en NGO's

Charly Lammers van Toorenburg, medeoprichter van We Are Family, ziet dat de vraag groeit naar communicatie gericht op kinderen en jongeren, en de gezinnen waarvan zij deel uitmaken. Die komt niet van klanten als LEGO, Blizzard en Nintendo, maar ook bij van NGO’s, banken en sportbonden.

Lammers: ‘Steeds meer bedrijven en organisaties beseffen dat jeugdige doelgroepen belangrijker worden en dat ze hen op een andere manier moeten aanspreken dan volwassenen. Bovendien zijn er belangrijke verschillen per land, zowel in cultuur als wetgeving. Jongeren in Rotterdam zitten in een totaal andere context dan in Rome of Reims.’

Veel data, één strategie

We Are Family biedt merken één internationale communicatiestrategie die vertaald wordt naar de culturele verschillen en nuances van de lokale markten.

De bureaus binnen het netwerk maken daarvoor gebruik van een eigen communicatiemodel dat gebaseerd is op data uit interviews en bevragingen van meer dan 40.000 kinderen en jongeren uit ruim 100 landen.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in