Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola Nederland kiest voor GoSpooky

Het 'Social first' marketingbureau is nu digital- en social partner voor het gehele merkenportfolio
'Coke van jou' - GoSpooky
'Coke van jou' - GoSpooky
© GoSpooky
'Coke van jou' - GoSpooky
'Coke van jou' - GoSpooky
© GoSpooky

GoSpooky gaat als digital- en social media partner aan de slag voor het gehele merkenportfolio van Coca-Cola Nederland. De samenwerking, waarvan het werk naast Coca-Cola ook gericht zal zijn op merken zoals Fanta en Fuze Tea, focust zich op social media content, strategie, concepten en campagnes.

related partner content for mobile comes here

Coca-Cola Nederland was sinds vorig jaar op zoek naar een nieuw bureau voor al haar social activiteiten. Na een intensief pitchtraject waar GoSpooky moest laten zien hoe het enerzijds met de grote merken omging en anderzijds met new beverages, zoals Honest en Aquarius, heeft het uiteindelijk de pitch naar zich toegetrokken. Volgens Tim van der Wiel, de oprichter van GoSpooky hebben ze bewezen dat ze hun kennis op het gebied van social cultuur, platformen en gebruik toe kunnen passen op de verschillende merken binnen het portfolio.

 

GoSpooky
GoSpoooky

Van 'Snapchat'-bureau naar full-service social agency

GoSpooky, begonnen als 'Snapchat'-bureau heeft zich inmiddels gepositioneerd als een 'social first marketing agency'. Van der Wiel zegt hierover: 'We zijn creatief en ambiteus en kijken altijd naar wat voor een effect de social strategie heeft op de merkstrategie. We innoveren omdat we snel werken en kennis hebben van de verschillende social platformen en de effecten ervan op het merk.'

GoSpooky heeft inmiddels de eerste social posts gerealiseerd voor Coca-Cola en Fuze Tea. '' 'Coke van jou' was onderdeel van de Valentijnsdag-campagne.

Voor de Fuze Tea 2.0-campagne is er een Instagram AR filter gecreëerd voor Instagram. Hier willen ze het 'relax-gevoel' van het merk mee oproepen. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in