Overslaan en naar de inhoud gaan

Beter Bed presenteert: ‘Dé nieuwe slaapkamer van Nederland’

‘Internationale dag van de Slaap’ als kick-off voor nieuwe slaapkamercampagne
Dé nieuwe slaapkamer van Nederland
Dé nieuwe slaapkamer van Nederland
© Today is Canday
Dé nieuwe slaapkamer van Nederland
Dé nieuwe slaapkamer van Nederland
© Today is Canday

Beter Bed lanceert op de ‘Internationale dag van de slaap’ een nieuwe omnichannel campagne ‘De nieuwe slaapkamer van Nederland’. Met de campagne, ontwikkeld door Today Is Canday, wil Beter Bed duidelijk maken dat er meer gebeurt in de slaapkamer dan slapen en dat je voor de juiste invulling van het slaapkamerdomein bij de Beddengigant terecht kan. Beter Bed stelt dat zij alles te bieden hebben om elke slaapkamer, binnen elk budget, zo stylish en prettig mogelijk in te richten en hier het juiste advies over te geven. Opmerkelijk detail in de commercial is dat de oude slogan niet vergeten is.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
TellGameStop

Found your post interesting to read. I cant wait to see your post soon. Good Luck for the upcoming update.This article is really very interesting and effective. https://www.tellgamestop.website/

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in