Beter Bed presenteert: ‘Dé nieuwe slaapkamer van Nederland’
‘Internationale dag van de Slaap’ als kick-off voor nieuwe slaapkamercampagne
Beter Bed lanceert op de ‘Internationale dag van de slaap’ een nieuwe omnichannel campagne ‘De nieuwe slaapkamer van Nederland’. Met de campagne, ontwikkeld door Today Is Canday, wil Beter Bed duidelijk maken dat er meer gebeurt in de slaapkamer dan slapen en dat je voor de juiste invulling van het slaapkamerdomein bij de Beddengigant terecht kan. Beter Bed stelt dat zij alles te bieden hebben om elke slaapkamer, binnen elk budget, zo stylish en prettig mogelijk in te richten en hier het juiste advies over te geven. Opmerkelijk detail in de commercial is dat de oude slogan niet vergeten is.
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidFound your post interesting to read. I cant wait to see your post soon. Good Luck for the upcoming update.This article is really very interesting and effective. https://www.tellgamestop.website/