
Gok en game-bedrijf William Hill komt samen met productiestudio Unit9 met een product dat VR en livestreaming data van paardenraces combineert.
De data wordt verzameld door gps-trackers op de paarden. Daarmee wordt de hele race nagemaakt in 3D virtual reality.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandAfdelingsmanager Bestuur en Communicatie
Gemeente HaarlemManager Corporate Communicatie
ROC van Amsterdam - FlevolandMet Google Cardboard of Oculus Rift aan een cap kunnen bezoekers de paardensport live beleven. Klanten kunnen tijdens de VR-ervaring wedden op een paard.
De beelden zijn geanimeerd en daarvoor heeft Unit9 de omgeving van een paardenrace nagemaakt. Hoe dat ging, is in onderstaande video en foto's te zien.
William Hill and UNIT9 - Get In The Race
Credits
Brand: William Hill
Creative Director: Henry Cowling
Digital Producer: Richard Rowe
Project Manager: Martin Jowers
Art Direction & UX Design: Karol Goreczny
Motion Graphics: Sophie Langohr and Kate Lynham
Tech Lead: Laurentiu Fenes and Andrew Oaten
Developer: Andrew Oaten
QA: Dominic Berzins
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee