Overslaan en naar de inhoud gaan

Martini komt met nieuwe activatiecampagne voor Williams Martini Racing

&Rosàs presenteert het nieuwste werk van Martini en Formule 1.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Martini presenteert het nieuwste werk voor hun sponsoring van de Formule 1. Het betreft acht visuals die gekenmerkt worden door de blauwe strepen en rode accenten.

related partner content for mobile comes here

De posters voor de Barcelona Grand Prix zijn de lokale activatie van een globale campagne die ook in andere racesteden over de wereld getoond zal worden.

Vorig jaar kwam Martini terug bij Formula 1 om het Williams Martini Racing Team te lanceren. 

Credits
Executive Creative Director: Isahac Oliver
Art Direction: Nacho Ginestra / Oriol Gil / Xavi Mauri / Mark Brooks
Copywriting: Isahac Oliver / Ramón Caba
Accounts management: Thibaud Vincent-Genod / Edu Rojo
Agency producer: Patricia García
Production company: Dora Joker
Photographer: Biel Capllonch

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in