Overslaan en naar de inhoud gaan

Pepsi MAX lanceert nieuwe wereldwijde campagne Genius

In Drone Football beleeft een groep vrienden ‘de voetbalnacht van hun leven’
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Pepsi MAX heeft een campagnefilm ‘Drone Football’ wereldwijd via het web en social media gelanceerd met als belangrijkste boodschap: ‘geef een onverwachte twist aan iets gewoons en creëer een geniale ervaring’. Genius is een digitale, op social media & content gefocuste campagne in combinatie met verschillende activaties om het Genius concept tot leven te brengen.

Barcelona
Pepsi trapt de campagne af met ‘Drone Football’ waarin een groep vrienden de voetbalnacht van hun leven beleeft dankzij de Pepsi MAX Genius twist. Wat lijkt op een gewoon potje voetbal krijgt al snel een verrassende wending dankzij een drone die onverwacht een unieke bal dropt. Daarna ontstaat een lichtspektakel met LED-lichttechnologie die het voetbalveld zo verlicht dat je elke beweging van de bal en spelers vanuit een uniek oogpunt te zien krijgt. De drone fungeert zelfs als scheidsrechter.


related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.



Regisseur Scott Lyon filmde het verhaal zowel met drones als met vaste camera’s waardoor de kijker het spel vanuit alle mogelijke standpunten kan volgen. De korte film werd real-time opgenomen in Barcelona met een groepje lokale voetballers.

Naast aanwezigheid op festivals in Nederland en Europa, is Pepsi MAX via een samplingcampagne door heel Nederland te proeven. ‘Pepsi MAX is een belangrijk en groeiend merk binnen ons Pepsi-portfolio.’ aldus Kristin Patrick, Senior Vice President en Chief Marketing Officer, PepsiCo Global Beverage Brands. ‘Met de Genius campagne beantwoorden we aan de leefwereld van de Pepsi fans, die wanneer er iets onverwachts gebeurt, nog spannender wordt.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in